19 Ocak 2011 Çarşamba

amsikgötmeme oh be !

bugün arkadaşlarımın arasında rahatlıkla seks ile ilgili konuştuğum için ciddi anlamda eleştirildim. birisi yemek yiyoruz falan dedi. cevap olarak, karıyı bi' yemişim dün akşam, var ya şu ama bak bal dök yala, memelerine krema sıkıp yalayasım var, ağzına attırdım ılık ılık içti demesini biliyorsunuz sonra yemek yerken mi siksok konuşurken gocunuyorsun dedim. kız var amuagoyim dedi. neden çekiniyorsun bir erkekle mi sevişiyorsun ? dedim. ( ki yer yer çok seksi kareler çıkabiliyor,eleştiri amaçlı eşcinselliği kullanmadım ). sustu.

bak kardeşim.
seks denilen şey hava su gibi olağan devalılığı baki bir olgudur. sen sikini kaldırmasan, kukunu okşamasan da birileri bunu yapacak.sonra birbiri içine geçirecek organlarını. akacaklar binbir şehvetle birbirlerine. bakarsın üçüncü sınıf fransız filmi tadında bir orgazm sigarası bile yakarlar !

2 yorum:

  1. Sana ulaşmak için bir mail adresi olmalı. Tek eksik bu sanırım.
    Sonra hoşgeldin ve kolay gelsin. Attır attırabildiğin kadar yiğidim.

    YanıtlaSil
  2. hemen yerine getiriliyor istekleriniz ve alet ele alınıyor.

    YanıtlaSil

ATTIR