9 Şubat 2011 Çarşamba

MR

dün geçirmiş olduğum trafik kazasında arkama bir araç girdi. bu sarsıntılı vak'a sebebiyle öncesinde umursamadığım birkaç saat önce şiddetini dayanılmazlık safhasına çıkaran bir sırt ağrısıyla sevişmeye başladım. 
çok param varmış gibi doktora gittim. MR çekilmesi gerektiğini söyledi falan filan. Ne kadar acildi bilmiyorum kendimi MR için hazırlanırken buldum. 
Hava soğuk.Koridor, muayenahane daha soğuk amuagoyim. 
Neyse,
üstümü çıkarmam gerektiğini söyledi doktor ve beni bir odaya aldı. Kısa bir süre sonra doktor içeri girdi. Aniden dudaklarıma yapıştı ne olduğunu bilmeden civan doktorum benim penisimi (penis deyince ne havalı oluyor bu meret yarak,en az yarak denildiğinde ihtişamlı olduğu kadar) ağzına aldı ve yalamaya başladı... demek isterdim.Ama öyle olmadı. Elinde beyaz bir önlükle içeri girdi bunu giymen gerekiyor dedi. Bir ara gözü içeri girerken indirmekte olduğum, içeri girdiğinde dizlerimde olan çamaşırımdan yukarı kaydı.Sonra göz göze geldik ve ağzımdan ilk çıkan "Çok soğuk ondan ! " oldu. Haklısın deyip çıktı. 
Başımdan terler aktı.Neden bunu yaptım ? bilmiyorum. Ama çok soğuktu. Yarağın ihtişamlı,penisin çekici havalı hali bir an pipinin sempatisine minik bir kedinin sevimliliğine dönmüştü ! gururum incindi lan ! 
MR'a girip çıktıktan sonra, doktor abi gerekli açıklamaları yaptı. Ondan ayrılırken gerçekten çok soğuk dedim. Haklısın deyip güldü. Ağlayarak uzaklaşmak istedim. 

Evet önceki yazılarımdan birini ispatlamış oldum. Türk erkeğinin sikiyle takıntısı var ! Üstelik bu bilinçaltı. 
Sikimi severim. Tiyatrocu gibi karaktersiz karakterli bir sikim var. Bazen bir panter bazen bir ıslak yavru kedi olabiliyor. nokta 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ATTIR