10 Ocak 2011 Pazartesi

bir güç savaşı: oral seks

nedendir anlamam her iki cinsiyette bir tabu haline gelmiştir oral seks.
yok ben ağzıma almam !
onun amını yalamam !

oysa ki, zevkli bir olaydır aslında. sadece kullanmasını bildiğinde.
hangi kadın vajinasında ıslak bir şeyin kıpırtısından hoşlanmaz ?
hangi erkek penisine dil darbelerinin dokunuşlarının, o ağzın ıslaklığının verdiği hazzı yadsıyabilir ?

peki neden karşı duruluyor buna ?
tabular efendim !
eğer bir kadın erkeğinin pipisini ağzına alırsa eğer onun kölesi olacağını, erkekse kadınının kukusuna dilini değdirdiğinde alçalacağını düşünür. yok böyle bir şey !

iş ait olmaksa.hadi ait olmayı geçtim, iş zevk almaksa olmazsa olmazlardan biridir oral seks.nam-ı diğer sakso.

cinsel organların kokusu mu rahatsız ediyor ?
-kolayı var.duş.
boşaldığında ağzında kalan tadı mı kötü ?
-kolayı var. ağzına değil vücudunun herhangi bir yerine boşalt.

bunları ben öğretecek değilim.
ama iyi sekste (bana göre ) olmazsa olmazlardan birisi ağzına almak,yalamak.tadını çıkarmak !

bırak teyzenin amcanın söylediklerini.
tadını çıkar !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ATTIR