12 Ocak 2011 Çarşamba

yüksek ökçeler

bugün farkettim.
bir fetişim var.
topuklu ayakkabı.

zaten beğendiğim bir arkadaşımı bugün yüksek topuklu ayakkabıyla görünce neredeyse kendimden geçecektim. o bana ayakkabılarını nereden, ne kadara aldığını anlatırken bense o ayakkabılarla onun bacak arasına nasıl gireceğimi düşündüm. bir an için iş hukuku sınavının stresinden sıyrılıverdim.

sonra eve dönerken, topuklu ayakkabılara bakıp bakıp durdum. sonra aklıma yine o güzel manzara geldi.içim ısındı.

 oysa ki, benim fetişim yok diye bilirdim.
bal gibi varmış ! 
sikimin kabarıklığının sebebi topuklu ayakkabı içerisindeki güzel bacaklar olabiliyormuş. 
şaşkınım blog. 
merkez kampüste bir çift louboutin benim libidomu tavan yaptı.
oracıkta o ayakkabıları sikebilirdim. 


PS: karıma herhalde onyüzbinmilyon çift ayakkabı alabilirim !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ATTIR